Bio Disc

Jumaat, 9 April 2010

antara komen2 yang dikumpul dlm semua blog

April 07, 08:08 PM zaidil says:

Saya telah menggunakan produk ini untuk kesihatan keluarga. Isteri saya mengalami masalah kesihatan semasa mengandung dan sering kali keluar masuk hospital. Setelah isteri saya mengamalkan minum air sahaja kesihatan isteri saya semakin baik sehingga tibanya hari bersalin. Ini memang berguna dan saya juga mendapat faedah membantu orang lain dan menjalan kan perniagaan ini. Apa tunggu lagi Raise Your Self To Help Mankind (RYTHM)

June 23, 02:37 PM radhi~sibu says:

Saya mula mengenali BioDisc pada November 2008 & menjadi rakan kongsi QuestNet 2 minggu selepas diperkenalkan oleh 'school mate' saya. Saya mula mencuba BioDisc kepada sepupu saya yang menghidap kanser. Sudah beberapa kali melalui kemoterapi namun belum juga mampu mengurangkan sakit yang dialami. justeru itu saya perkenalkan BioDisc kepada beliau & dengan berkat usaha serta penggunaan BioDisc secara 'Ekstrem' selepas hampir 3 bulan beliau kembali sihat dari kanser.

November 23, 12:38 PM ema says:

Saya baru menggunakan biodisc 3minggu...air yang kita minum memang rasa lain teksturnya...senang2 je nak teguk 500ml air..anak2 pun boleh minum 3-4gelas sekali gus tanpa tersangkut2 di tekak. Kami mandi satu family pun guna bio disc...rasa tambah energy dgn bio disc...tak letih. Paling menakjubkan sayur bayam dah seminggu di peti ais..dah kering layu pun..bila saya potong2 dan rendam dengan air bio disc...Subhanallah...segar bugar mcm sayur baru...epal hijau pun tak rasa masam dengan bio disc

December 10, 10:15 PM bakhtiar kj says:

salam buat semua member qi yg telah memiliki bio disc product luar biasa mempunyai keajaiban yg memang luar biasa. saya seorang pengamal perubatan tradisional china dari negara china sejak 1993, pengamal kaedah mengesan penyakit melalui iridologi nutrition teknologi dari jerman sejak 1991, pengamal pemakanan tambahan sejak tahun 1991 begitu kagum dengan kehebatan dan kemampuan bio disc merawat pelbagai penyakit pada bulan april 2008 sehingga saya terus membeli 3 keping bio disc dan 1 chipandant

January 11, 04:09 PM azhar GK says:

Keajaiban terbukti,Biodisc dapat menyembuhkan pelbagai penyakit kronik,spt kencing manis,jantung,kanser,lumpuh,darah tinggi,gout,batu karang,migrain,sengugut dan lain2 penyakit lain,dan testimoni pesakit H1N1 dirawat menggunakan biodisc sebuh,bebas sepenuhnya.Semuanya dtg dgn kehendak Ilahi,kita wajib ikhtiar dan berusaha..

January 12, 08:17 PM tengku berkata: says:

Keajaibannya amat dibanggakan, saya pernah merawat seorang kawan terkena stroke, dalam tempuh 1 minggu kawan saya pulih seperti sediakala,

February 18, 09:17 PM shahir says:

BIODISC MERUPAKAN PRODUK YG SGT DASYAT. SELEPA MENGAMALKAN MEMINUM AIR BIODSIC SEKARANG MAK SAYA DAH BEBAS DARI PENYAKIT DARAH TINGGI DAN DOKTOR MEMBERITAHU YANG MAK SAYA SUDAH BOLEH BERHENTI MEMAKAN UBAT DARAH TINGGI.

February 27, 02:52 PM hafiz zamshah says:

molekul air biodisc hmpir sama dgn air zam-zam.mmg air zam-zam lbh bgs tp mampukah kalian2 yg kurang sihat semua minum 3 botol besar air zam-zam stiap hari?biodisc adalah alternatif terbaik.

March 05, 01:14 PM Salbia Kampun says:

Saya sering mengalami sakit dada diikuti debaran jantung yang luar biasa dan sering penat setelah menggunakan bio disc Chi Pendant dan meminum air yg dirawat menggunakan bio disc selama 2 mingu saya dapati x da lagi serangan tersebut malahan saya semakin cergas, dan caya lah hanya meminum air tsb kolestrol suami saya kembali normal,thyroid(bengkak leher) nya juga semakin mengecil...Syukur pada kuasa Allah diatas penemuan penyembuh ini.

March 06, 01:15 PM awedu pga ulu kinta perak. says:

setelah hampir sebulan saya dan family minun air rawatan daripada biodisc badan rasanya sentiasa sihat dan segar.badan cepat berpeluh.dan sentiasa bertenaga.dengan izin allah semuga ianya dapat menyembuh semua penyakit yang dialami.

March 11, 05:12 PM ida says:

ayah sya jantung&kncing manis,..mak darah tinggi..buat masa skarang sya dah beli 3 biodisc..smua tu demi kesihatan kluarga..dimana ruginya saya,ksihatan makayah saya alhamdullah smbuh,ayah blh tinggal ubat kncing manis..smuanya dgn izin ALLAH

March 30, 07:56 PM Lanpeugeot says:

aku ada insomnia n sakit pinggang yg agak kritikal. aku da 3 minggu lebih minum air setelah di berikan oleh doktor. dulu selalu guna ubat tidur and makan pil sakit pinggang. tapi sekarang dah ok tanpa perlu guna ubat2an. bukan nak promote lebih2...kerana aku ni bukan jual disc nie,tapi kesan kebaikan yg aku dah rasa dgn meminum air nie.. aku rasa ikhtiar untuk sembuh tu perlu ada dgn keberkatan dari ALLAH YG MAHA Kuasa.

April 05, 05:41 PM halim says:

saya pengidap penyakit gout yang serius menyebabkan berlaku pengumpulan asid urid pada bahagian buku lali saya menyebabkan ianya bengkak. apabila saya guna suluhan disc bengkak itu pecah dan mengeluarkan asid urid dalam bentuk kapur. jadi saya rasa hairan dengan keajiban tersebut.

January 07, 10:32 PM MANAN says:

dengan hanya meminum air yg telah dirawat dengan biodisc batu karang bapa mentua saya telah pecah dan keluar dgn sendirinya melalui saluran kencing..ALHAMDULILLAH..SYUKUR ke atas nikmat tuhan sy dapat membantu keluarga saya.

Dengan meminum segelas air yang telah ditempatkan di atas Amezcua Bio Disc, atau yang telah dituangkan di atas Disc dapat membantu Anda mendetoksifikasi dan menghidrasi semua sel-sel tubuh Anda, meningkatkan kadar oksigen dalam darah Anda, serta meningkatkan sistem kekebalan tubuh Anda. Anda juga dapat tidur lebih nyenyak dengan menempatkan Amezcua Bio Disc di tengah-tengah ranjang, atau memberi Anda energi dengan mandi menggunakan bio disc. Kemungkinan penyembuhannya tak terbatas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan